Navn: Mikkel Mouritzen
Alder: 21 år
By: Frederikssund
Jeg har ikke noget job lige p.t. og er derfor på et afklaringskursus da jeg ikke helt kan finde ud af hvad jeg vil inden for uddannelse men det går da fremad.
Jeg har været tilmeldt Tog-Sim siden 2006 og er "gruppeformand" for gruppen "Jernbaneentusiaster" på Facebook sammen med en god ven.
Jeg interreserer mig meget for Anden Verdenskrig, men interreserer mig også meget for tog. Skibe fylder også lidt. Fly kommer til sidst, men de er bestemt ikke kedelige af den grund.
Nu jeg skriver anden verdenskrig, så er det næsten alt inden for den krig (med undtagelse af Asiens deltagelse i krigen), dvs: tv-udsendelser, film, blade, bøger, udstillinger, shows og genstande (engelske, tyske og amerikanske og flere våben, insignia, feltudstyr, hjelme, uniformer osv.). Skal også snart begynde på noget reenactment som tysk Wehrmacht soldat regner jeg med. Det bliver spændende.
Jeg tillader mig dog lige at nævne at jeg INGEN form for højre og venstreekstremistiske holdninger har (såsom nazisme), da jeg slet ikke har interresse i politik.
Af tog fototgraferer jeg engang imellem, men det bliver kun med mobilen, da jeg ikke lige har råd til et digitalkamera. Købte en iPhone 4 i Oktober 2010, så billederne kan blive lidt bedre da det er et fremragende kamera der sidder i den. Ikke bedre end digitalkamera men det bedste mobilkamera jeg selv har set indtilvidere.
Kan også godt lide at høre klassisk musik mens jeg kigger på togbilleder.
Jeg håber i synes det var interessant at læse lidt om mig, i spørger bare hvis der er noget.