Hej til Allle
Lidt hjælp søges: Er der en person her på siden der for alvor er stinkede skrap til databaser ? Jeg kunne godt bruge noget hjælp fra en sådanne. I DK2000 udgaverne er der flere steder spordatabasefejl der gør at jeg ikke kan fjerne gamle spor eller lægge nye spor, Jeg får fejlen "Adjactant trackpeace can not be loaded". Jeg ved at det er de lockpoints der forbinder sporene der af en eller anden grund forsvinder. Man kan sjovt nok stadig benytte sporene uden at der sker fejl og sporet vises også helt fint i AE. Et sted har jeg selv fundet fejlen, og det var i Kastrup lufthavn som nu kan totalrenoveres så hele klargøringsarealet kommer med i korrekt udgave. ( Dette bliver dog ikke i denne version, men den komme med senere. jeg ved at den er savnet. ). Der er 3 steder hvorfra jeg stadig ikke får lov til at bygge videre. Dette er Esbjeg imod Varde, Næstved imod Køge samt Vejle imod Herning. Kan disse fejl ikke rettes, er det desværre umuligt at bygge "lille Syd" samt flere andre strækninger jeg gerne ville have med i kommende udgaver af DK2000. Skulle der være en bruger der er dygtig nok til at kunne hjælpe kan sende brugeren et link til DK_2000_H via PM
På forhånd tak.
PS. Det er en fysisk umulighed at bruge "Rebuild Trackdatabase" da sporene alle de steder hvor køretråden er væk har fået ændret status fra Trackobj til Static i worldfilerne.