Jeg tænkte det måske kunne være sjovt at få den tråd bragt til live igen.
Lidt om mig!
Født 25.12.89
Beskæftigelse: Elektriker(lærling)
Interesser: Tog (surprise!) Min tog interesse startede meget tidlig, og kom tilsyneladende ud af den blå luft, ingen i min familie har nogen tilknytning til banen, eller er "sveller". Jeg har altid boet på et nedlagt landbrug, utrolig tæt på banen, og allerede som helt lille var det en stor fornøjelse at cykle op til banen, sammen med en af de gamle og kigge på de imponerende tog. Senere omkring 6 år begyndte jeg også at lege med modeltog, mit første startsæt var noget Mäerklin, senere skiftede jeg det ud med rigtig modeltog (2-skinne
) og begyndte at komme en del oppe i Trinbrættet i Århus, men efter indehaverens alt for tidlige død i 2003 forsvandt interessen for modeltog, og jeg solgte det hele. Nu var det ligesom om det var de store tog der trak, og jeg blev medlem af Jysk veterantog, og for mine modeltogs penge købte jeg et spejlrefleks kamera, Nikon D70 som jeg har haft megen glæde af siden, senere åbnede jeg så togfoto.dk.
Udover min interessen for tog, er min store lidenskab Hi-fi , især pladespillere’ og musik, navnlig lidt ældre musik, David Bowie, R.e.m, Genesis (da Peter Gabriell var forsanger). er nogle af favoritterne, og så selvfølgelig Pink-Floyd som jeg på det nærmeste har et religiøst forhold til
Som en slut bemærkning, kan det nævnes at jeg vist kom til at nævne overfor især Peter F, og Thomas H i tråden -Har De talt med Deres bil i dag, at jeg i hvert fald skulle have en 6 benede BMW når jeg fik kørekort. Sådan gik det i den grad ikke, jeg endte med at købe en helt ny Toyota Aygo
http://www.aygo.dk, (jeg valgte den pga. billige driftomk. Og stor driftsikkerhed) Hvem sagde kovending?
Søren Jakobsen