Ja, men ikke nok med at det kan være svært at få udseendet til at passe. Der ligger også en masse små tekniske detaljer i rutebygning som den almindelige bruger aldrig ser eller tænker over. Tag bare en lille ting som en niveau-overkørsel. Den er nem nok at sætte op på en almindelig åben strækning, men det er straks meget "sjovere" at sætte den op på et stationsområde. Her kan man nemlig, hvis man ikke er overordentligt påpasselig, meget hurtigt få et tog til at påkøre en bil. Dette har noget med at gøre hvordan markørerne anbringer sig på sporene i forhold til et sporskifte. Og det er bare én af de små ting som der skal tages højde for.
PS. JA, Det er Køge, men det er stadig kun en working version der ses. Der kan komme mange smårettelser endnu når jeg går i detaljer med stationen.
PPS til HKP: Tak for inputtet med skurene ved peronnen. Dem havde jeg overset.
Og dobbeltbomme kan ikke laves med de Danske bomme som er til rådighed nu, da den ene bom vil vende forkert. ( Advarselslamperne på bommen )