Hej og tak for de rette oplysninger.
Det kan godt være at oplysningerne står her et sted - men ikke så klart at jeg lige fandt dem.
Jeg har været vidt omkring på andre sites - og der er steder hvor folk nærmest har måtte opgive at køre MK2 på!
Jeg havde selvfølgelig installeret MK1 først, det står jo rimeligt larmende at det skal man. Men det der med at sætte engelsk i option vinduet efter MK1 install, havde jeg ikke gennemskuet, altså at det omhandler OS sproget i fht. spillet.
Men nu kører det - tak
Jeg synes det er mærkligt at man på railsimulator.com under "Wiev README" ikke har ulejliget sig med at nævne dette problem med sproget, samt en information om at skærm skal stå i 1024*768.
Det havde da været meget smart, når de nu ikke synes de vil rette fejlen, hvilket havde været endnu smartere
Er der andre finurligheder man skal vide inden man installere fx. "Package Manager" eller "Consist Editor" eller er det bare at rulle på?
Er der ting man bare bør installere?. Der findes en del til RS kan jeg se på train-sim.com - En lille "Install quick guide" for nye RS brugere kunne være en fin ting her på sitet !
Hilsen
Preben