Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
Installation af Cab/Sound

Udskriv debat

  Installation af Cab/Sound
Skrevet af ADU, 13/3-2010 11:58 (#1)

Til en ny rute under bygning har jeg brug for et par DSB MY/MX lokomotiver. Der er nok at vælge imellem her på siden.
Ved nogle står det at alias cab/sound fil skal installeres - eller anden cab/sound fil - og ved andre står der ingenting (selvom det åbenbart kræves).
Jeg har forsøgt at installere et par, som kræver alias cab/sound filen. Det fungerer bare ikke. Der kommer en masse fejlmeddelelser når lokomotiverne skal åbnes på en rute i MSTS. Disse fejlmeddelelser henviser alle til fejl m.h.t. cab/sound.
Jeg kan se, at der skal foretages nogle rettelser i de forskellige lokomotivers cab/sound mappe, men det hjælper heller ikke.
Det er selvfølgelig ikke smart, at der findes så mange fine lokomotiver, som der er lagt et stort flot arbejde i, og så fungerer det ikke, fordi der er lavet forskellige filer til cab/sound, som ikke kan fungere indbyrdes umiddelbart.
Kan det ikke standardiseret?
Brugers avatar
ADU

Meget øvet



Antal indlæg: 394
Tilmeldt: 30/5-2004
Status:



SV: Installation af Cab/Sound
Skrevet af KimEast, 14/3-2010 03:16 (#2)

De specielle cab og sound filer, skal være installeret i 2 specielle mapper i TRAINSET mappen, de hedder commond.cab og commond.snd . De laves automatisk. - Men inde i de mapper er alle de sound og cab's der bruges af diverse loko, igen i specielle mapper. - Når du installerer loko'erne, fortælles hvad for filer du også skal hente, i den info der er med, det er så de der specielle filer..
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:



SV: Installation af Cab/Sound
Skrevet af ADU, 14/3-2010 10:50 (#3)

Det lyder da meget enkelt, - og det er også sådan jeg har forstået det og forsøgt at gøre det, - men det virker ikke! Helt ærligt - så besværligt og teknisk bøvlet bør det ikke være.
Brugers avatar
ADU

Meget øvet



Antal indlæg: 394
Tilmeldt: 30/5-2004
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Installation af aktiviteter .. Aktiviteter 10 26-05-2010 01:19
Installation via Package Manager Andet 16 10-05-2010 18:32
Har I andre haft lyd-problemer efter installation af Bin? MSTSBin 1 14-03-2010 11:01
Fejl ved Mk2 installation Andet 13 17-03-2009 07:29
Installation af østbanen Real-Life-Tog 4 31-05-2008 03:32
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: