Hej poulo. hvis du IKKE har trykket på "install me" mappen og fået installeret alle mulige filer fra andre ruter, så får du netop denne fejl. Så start med at trykke på den så du får en sort DOS skærm og den kopierer en del filer.. Håber det hjælper.. Hygge KimE
jeg har selvfølgelig gjort det mange gange , men det sjove er når jeg trykker install me løber der kun
tekst i den ene side hvor ved de andre ryter løber der tekst i begge sider
håber du forstår hvad jeg mener
poulo
Meget øvet
Antal indlæg: 206
Nu ville det jo hjælpe lidt at vide hvad det er for et objekt der mangler extended shape. Alle filer er på plads i ruten, og installme.bat virker også som den skal. Men du kan have et helt andet problem. Denmark 2000 Elektric er flere steder så tung at danse med at den kræver en rimeligt kraftig PC med minimum 512 Mb ram. Det der muligvis sker, hvis din PC ikke er kraftig nok, er at den undlader at loade op til flere af objekterne i en given worldfil. Dette giver netop fejlen no extended shape for xxx.
ja men min pc er stor nok 512m ram og et godt grafik kort ikke et af de bedste men udmærket
jeg ved denmark 2000er tung kan også ses på at den hakker lidt ind imellem
det er dog ikke i alle aktiviteterne det er lige slemt nogle gange ind imellem når jeg kører aktiviteten
Poulo
poulo
Meget øvet
Antal indlæg: 206