Det gik ikke særlig godt med at lave veterantogs aktivitetet til Ndk, men så kan man da bare lave oldtimer aktiviteter i stedet
Denne aktivitet er dog en lille smule "ny" Den er til SEO, men den forgår i 70'erne. Det vil sige du kan både se rødt og brunt materiel på turen
Jeg har valgt turen København - Gedser, og det kommer vel ikke som nogen overraskelse for nogen at jeg lige netop har valgt den strækning
Toget er PP 1107 med afgang fra København H 12:41 (efter den rigtige køreplan)
Køreplanen er ekstrem stram. Du skal ikke være mere end 5 minutter forsinket fra København H før at tingene kan gå galt
Der er nemlig ingen AI-tog som holder og venter på dig. Hvis du fx. skal overhale et tog i Roskilde som er kommet før dig, så vil det tog få frit signal hvis du ikke er der til tiden, og så kan du godt regne med at ligge og køre 90km/t hele vejen fra Roskilde til Nykøbing F
Jeg har dog overvejet at slette det AI-tog da aktiviteten så kommer til at blive meget lang og kedelig
Så jeg tror muligvis at jeg laver den patch om, med en anden form for overhaling, så du ihvertfald har flere chancer for at kunne komme foran igen
Jeg er selv i gang med at teste den, og jeg ville jeg meget gerne have hvis der var nogle (helst erfarne) der ville også ville lave nogle tests.
Det skal lige siges at aktiviteten indeholder noget DB materiel der ikke er her på siden: Det drejer sig om den helt nye EC/IC vognpakke der er blevet lavet, men jeg har kontaktet skaberen om jeg kan lige det til download her på siden
Her er lige et skud fra turen