Steamhammer skrev: Nu er det ene og alene moderatorerne der bestemmer om en tråd skal lukkes midlertidigt og evt. senere genåbnes Brian!
Vi forsøger at tjene alles interesser med det frivillige arbejde vi laver her på sitet. Hvad andre "gør og plejer" lader vi os ikke påvirke af, men bruger vores sunde fornuft, som altså i dette tilfælde har fået Morten til at genåbne tråden efter samråd med de involverede parter og jeg syntes ikke der er mere at snakke om i denne henseende, så jeg skal defor bede ALLE om at holde sig til trådens emne - og så er den ikke længere!
Christian17 skrev: Grundlaget for lukningen/låsningen (kald det hvad i vil), er afklaret og står ikke til yderligere diskussion.
Tråden ønskes fortsat, udelukkende om dens oprindelige hensigt!
BlackChart skrev:
Og lad så dette være sidste indlæg omkring hvad der er sket og hvad der ikke er sket...
Herefter FORVENTER jeg at alle indlæg handler om det titlen på tråden siger, nemlig DK 2000, sker dette ikke bliver tråden lukket permanent!
Hvis der er andet i vil, omkring hvad der er sket, er adressen [mail][/mail] (som der også står i regelsættet)