Bab skrev: Men jeg giver Erich ret i, at ældre aktiviteter burde fjernes, eller flyttes til en mappe som hedder udgået aktiviteter.
Det giver for meget forvirring.
Bab
Man skal da bare være omhyggelig med at anføre hvilken rute den enkelte aktivitet er udviklet til. Bera fordi en aktivitet er udviklet til version D betyder det jo ikke at den ikke kan køre på version E. Det afhænger helt af hvor på ruten den kører.
Desuden skal den ikke hedde "Udgået aktiviteter" da det ikke er aktiviteteren som er udgået men ruterne. Men der er stadig nogen som har Denmark 1.0b og DK2000D m.m.
I øvrigt, så kan man ikke afvise at der kommer opdateringer til gamle aktiviteter. Jeg går i høj grad med tanker om at opgradere en af mine aktiviteter fra Denmark 1.0b, men jeg venter ganske givet til version F når jeg nu har hørt at den er på trapperne.
HenningM skrev: Hejsa!!!!
Har netop installeret DK2000E og kan stadig åbne MSTS, meeen kan ikke åbne ruten.. Kan det være fordi jeg bruger trainstore og har glemt noget. Når jeg åbner trainstore kan jeg fint se at jeg har 2 mapper der DK 2000 (har gjort som Bab foreslog i går og omdøbt mappen med Dk2000D, så denne rute kan bevares samtidig med DK 2000E).
Når jeg kommer ind i nummer to opstartsbillede, hvor du kan vælge hvilket tog du vil køre, er det en anden rute der vises og går jeg videre derfra lukker skidtet ned... De gamle ruter og aktiviteter kan jeg fint åbne.
Går jeg ud i trainstore og ser efter hvad der ligger i mappen DK2000E får jeg at vide at der kun ligger nogle shapes-filer....'
Det var en lang smøre
ved det godt, men håber på lidt hjælp alligevel.
Hvis du har Train Store og du skal installere nye ruter, så mener jeg at det er meget vigtigt at du først vælger punktet "Gendan alle filer" inden du gøre noget andet.