HenningM skrev: Jeg ved ikke om mit spørgsmål har været taget op før, men synes ikke at jeg kunne finde det nogle steder
Spørgsmålet går på flg.: Kan jeg installere DK 2000 E samtidig med at DK 2000 D bliver bevaret ? Ville meget nødig miste DK 2000D da jeg endelig har fået de aktiviteter jeg har til at køre fejlfrit
.
Ja, det kan du godt. Du skal blot vælge FLYT af hele mappen til et sted udenfor MSTS-området. Hvis du lader den blive på samme drev ændrer den bare i filtabellen uden at flytte filerne fysisk og så tager det ingen målbar tid at gøre.
Jeg vil anbefale dig at gøre det.
Frankenstein skrev:
Og for øvrigt kan jeg slet ikke se nogen form for logik i at jeg skulle afsløre hvad jeg har lavet af ændringer.
Der er kun EN enkelt aktivitetsbygger der har taget konsekvensen af de ændringer der er lavet og har lavet sine aktiviter om. RESTEN sidder og leger "de tre aber" hører ikke godt, ser ikke godt, og formodentligt lugter heller ikke godt.
Nu skal du holde op med det pjat. Det tager enorm lang tid at genskabe og få aftestet de aktiviteter. Det er ikke på grund af dovenskab at der kun kommer en aktivitet fra min hånd om måneden - og måske går der måneder imellem. Man har jo andre forpligtelser som skal passes :evil:
Du kunne jo også bare lade være med at ændre i bestående paths. Så havde der slet ikke været nogen problemer med DK2000E i forhold til bestående aktiviteter.
Jeg vil da i hvert fald opfordre webmaster til
ikke at følge den opfordring