Hej Lbr
Du svarer på noget helt andet end Jan har spurgt om. Han spørger jo kun om det er texturefilerne han skal bruge. Og med hensyn til som det står i FAQ er det ikke nødvendigt at fjerne sine ruter der bruger Xtracks før installation af selve Xtracks. Jeg har mere end én gang selv fået lavet nummeret med at lægge mine ruter ind der bruger Xtracks FØR jeg installerede selve Xtracks, og det har aldrig voldt mig problemer at installere Xtracks og New Roads EFTER ruterne
Det eneste der har en betydning er RÆKKEFØLGEN tingene installeres i. Her er det versionsnummeret af tsection.dat der er afgørende for hvad der er nyest. Det er altid en god idé at kontrollere versionsnummeret af sin tsection.dat ( tsection.dat kan åbnes med noteblok eller wordpad ), både den der ligger i selve Xtracks og den der kommer med en evt. ny udgave af New Roads, og reglen er at det altid er den version med det højeste buildnummer der skal bruges, da det er den nyeste. Husk på at selve ruten aner intet om hvilken tsection.dat der ligger i Global, men problemerne kommer når MSTS prøver at indlæse en TDB fra en rute der bruger sporstykker fra Xtracks der ikke er installeret i Global ( tsection.dat ). MSTS kontrollerer nemlig ruternes TDB og andre ,datfiler allerede under opstarten af MSTS, derfor fejlrapport når Xtracks eller New Roads mangler.