knudbe skrev: Jeg har tidligere i en anden tråd tydeligt givet udtryk for min holdning om begrebet at eje en tråd. Det er et begreb der ikke er foreneligt med et offentlig forum, hvor alle kan skrive hvad de vil (godt nok under moderators bevågenhed).
Hvis man skal "eje" en tråd, så skal man have moderatorbeføjelser så man kan gøre hævd over tråden ved at fjerne de indlæg man ikke kan lide.
Jeg ejer ikke denne tråd. Jeg har startet en debat, og jeg er kun glad hvis nogen synes at det emne jeg har valgt at skrive om er tilstrækkelig interessant til at andre også skriver om emnet.
Og så synes jeg at der er en væsentlig forskel på om man skriver at man "ikke kan" og og "ikke vil". Hvis begrundelsen er at man ikke vil svare, så lad da helt være med at svare medmindre man bliver adresseret direkte med navns nævnelse. Et indlæg hvor man svarer at man ikke vil svare på et spørgsmål som man ikke er blevet stillet er vel bare støj?
Hvorfor starter/fortsætter du en debat der ikke fører til andet end splid/ballade med "rutebyggere og andre" . ?
Hvad med at du lægger det med ejendom af tråd, o.s.v. et andet sted. :top: og din mening i den/de tråde,
der har med det emne, som du har et eller flere problemer med.
Jeg mener du bør holde en hel del af det i et
"of topic" eller også der hvor det hører hjemme, og ikke lave til 1-5-7 eller flere tråde om det samme. :top:
Så "Knudbe" , håber ikke det er tilfældet, men
jeg tror du gerne vil skabe lidt ballade og splid. :cry:
Men det er så
min mening om dig.
Du bestemmer selv hvad/hvilket du vil starte en tråd med og om, men du ska ikke drage rutebyggere og andre ind i dine e.v.t. egne problemer. :evil:
Du kan skrive til mig på "PM" , hvis du har mere at tale om, da det for mit vedkommende p.t. er uddebatteret her.
Kan desværre ikke love at svare "promte" , men vil svare når jeg ser og har tid på min "P.M" :top:
Sorry for de store bogstaver.