KimEast skrev: Ok, 120 i venstre spor med ATC, hvad er den så uden ATC ? 50? 60?
Du sidder og gætter, hastigheden er 70km/t af venstre spor.!
KimEast skrev: Og med den lave fart kan man altså godt smutte forbi et VI-signal der står på rødt? Husk på, den røde er skarp-spejl-refleks-lysende, lissom grøn og gul er. (og samme type som de tyske hovedsignaler er).
Husk på at den ene af os to, sidder ude og kigger på de skarp-spejl-refleks-lysende signallamper 35 timer om ugen, og jeg kan sq love dig for at de ikke altid er nemme at se, slet ikke i tåge og snesnorm! Og slet ikke på en VI'er der står så langt nede i skærverne at selv en fasan rager højere op.
KimEast skrev: Men ok, sidder man med alt muligt andet, kan man godt køre forbi alt, når ATC er slået fra..
Ja, og nu sidder vi jo typisk med vores sudoku, en artikel fra Bo Bedre om det perfekte samtalekøkken, og konen i telefonen samtidig med at vi kører.
KimEast skrev: Ang PU og VU. Hvorfor ikke samme sikkerhed fra PU til U ?
For at få afviklet driften noget hurtigere, ligesom at man sætter SU og SI signaler op på de størrere banegårde