Marc skrev: Jeg læste om den seneste personpåkørsel mellem Nørreport og Vesterport, og der var en ting i artiklen som fik mig til at løfte øjenbrynene.
Utålmodige og vrede passagerer fanget i strandede S-tog har i flere tilfælde skabt yderligere kaos ved at bryde dørene op og gå langs skinnerne, oplyser Københavns Politi til berlingske.dk.
Det lyder godt nok voldsomt! Nu er det Ekstrabladet som kom med denne artikel, så man skal vel tage det med en gram salt. Jeg har godt nok oplevet utålmodige passagerer, men da ikke ligefrem så utålmodige at de bryder dørene op!
Hvis det er sandt, så kan man kun ryste på hovedet... :roll:
Problemet er jo at S-tog altid har travlt med at reklamere for at det er åh-så-smart og åh-så-hurtigt at kører med S-tog. Det er det måske også i 90% af tilfældene, i 9% er det problematisk ( togene kører efter 20 minutersplan istedetfor 10 minuters lyder det i højtalerne på stationerne, den kender vi vist alle ).
Og så er der den ENE procent hvor det hele bryder sammen som i sommers hvor lynet slog ned på Hellerup station og satte S-tog skatmat :evil:
Og når S-tog så ligefrem nu reklamere med at nu kan du bruge trådløst internet i toget så du kan arbejde fra Holte til København H ( hov toget holder nu fast i røret så vi bliver 30 minutter forsinket, så du når alligevel ikke forbindelsen til lufthavnen og ved du hvad flyet det når du heller ikke HA HA HA HA ( a la Harry-grin ).
Seriøst. Det er jo klart at hvis man SÆLGER sin varer som om at alt fungere, så kan det ikke nytte at man så siger jamen i ET procent af tilfældene så kan vi alligevel ikke levere varen. Folk er jo sagesløse her. Det er jo noget andet hvis folk kører på cykel eller i egen bil. Der er det deres EGEN skyld hvis dækket er punkteret eller bilen´s batteri mangler strøm.
Personligt er jeg ihvertfald færdig med at køre med S-tog, og nej jeg har ikke mistet et fly. Men jeg synes bare ikke længere at varen er prisen værd.
Hilsen Kim