lbr40 skrev: Helt enig, Peter.
Jeg kunne egentlig godt vide, om det er muligt, når man laver materiel og objekter, at lave en lille fil, der "kopibeskytter" tingene. En af vore rutebyggere (rutenavnet er udeladt) lavede det sådan, at hans rute ikke kunne ændres af andre, og dermed udgives i en andens navn. Det må kunne laves også til materiel og objekter, således at når man kopierer det til CD/DVD bliver det simpelthen ødelagt. Kopibeskyttelse af musik har jo været brugt i flere år.
Hvis det er muligt, så vil tåber ikke få noget ud af at piratkopiere tingene. Bare et forslag til materielbyggere og objektbyggere.
Personligt syntes jeg der er alt for meget arbejde i at kopibestytte det, og det burde vel egentlig heller være nødvendigt !
160578 skrev: Hejsa
er glad for de sidste to indlæg og selvfølgelig skal man da repekter folks arbejde.
Men tro mig ved at lave en cd rom vil MANGE MANGE flere kunne få glæde af det her matriale..
Er MSTS 2 droppet eller ???
Det er vi enige om folk ville kunne, og det har længe været et ønske fra min side. Vi har også været i gang med en. Men nogengange sker der uforudsete ting der gør et projekt falder til jorden... Men at se en dansk cd på tværs af de forskellige grupper tror jeg ligger noget ude i fremtiden.
MSTS 2 er overtaget af MS selv, som bygger den på kernen fra FSX...