WOW må jeg sige. Jeg er vildt imponeret over Hamburg området. Alle de skinner der krydser hinanden i forskellige niveauer. Det er vildt imponerende. Der kan virkelig laves nogle store rangeropgaver i det område. Problemet som jeg ser det er at i finde ud af hvilke spor man er på
Så en aktivitet skal vidst ikke laves med beskrivelsen kør til spor xx og kobl de vogne på og flyt til spor xx for det er jo håbløst at se hvor man er *G* Det er så en fejl ved msts synes jeg, sætter man beskrivelsen til står de jo alle oven i hinanden for sporene, og dermed kan det stadig være svært at se hvor man er.
Men WOW hvor er jeg imponeret over det område. Tog lige google earth og kiggede på området og det ligner jo ret meget! Jeg er dybt imponeret og bukker mig i støvet (og der bliver nok endnu mere støvet i fremtiden, for med en så flot rute, hvem har så tid til rengøring?) Og det er jo ikke kun Hamburg. Jeg kørte med fuld kræft mod grænsen, og der er jo mange store terrænområder undervejs. Så KÆMPE ros herfra. Du har ik overvejet at blive ansat i et af de firmaer der udgiver ruter til payware?
Har dog lige en enkelt ting der undrer mig. Absolut ingen kritik, bare et spørgsmål. Er det meningen der ingen biler skal være på vejene? Man kører langs og på tværs af den ene store vej efter den anden, men ser ingen biler (her på strækningen Hamburg - Flensborg) Er det for at spare på computerens resourcer?
Og nu er jeg jo overhovedet ik kendt i det område. Men er der virkelig overkørsler i Niveau på sådan en hovedstrækning Flensborg - Hamburg?
Men stor ros! Så absolut. Hvis du havde tiden og computeren kunne bære det, så har du jo pludselig lavet hele europa
MVH
Hans Pedersen