Hej nicolaihenrik!
Jeg kan ikke se hvad dette indlæg har med real-life-tog at gøre eller hvor seriøst du mener med at forbyde al røgudvikling men det eneste jeg kan se er at det er irrelevant og useriøst i forhold til det indlæg der handler om at stationer skal gøres røgfrie.
Forskellen på røgudvikling hos biler/tog/fiskerøgerier og rødgudvikling hos cigaretter, piber ect er, som verden er i dag, at tobaksrøg er fuldkommen unødvendig og ligeså skadeligt for alt der har lunger, uanset om man er aktiv eller passiv ryger. Derfor bør tobaksrygning forbydes på alle offentlige steder og kun nydes i private hjem. Alle der har lyst at leve et sundt og røgfrit (og langt) liv skal derfor ikke udsættes for ubehag ved at rygere skal have lov til at ryge på offentlige steder. Røgudvikling hos diverse køretøjer er dermed ikke unødvendig da folk tit arbejder udenbys eller skal på forretningsrejse til andre lande eller nødforsyninger skal fragtes til nødstedte lande. Selvfølgelig er denne form for røg også skadelig og bør begrænses så meget som muligt ved at man evt benytter de offentlige trafikselskaber i stedet for at køre rundt i bil selvom man bare skal ned i Fakta. Eller endnu bedre: cykle eller gå.
Afsluttende vil jeg endnu en gang udtrykke at jeg synes at det er ærgeligt, at når der bliver sat en seriøst afstemning omkring røgfrie stationer eller ej, op, at der så er nogen der nærmest nedgører det indlæg ved at fremsætte sådan et useriøst og irrelevant indlæg som dette