Det er snart laaaaang tid siden jeg sidst har rodet med MsTS, men med den spændende mængde dansk materiel der efterhånden er til rådighed så er det svært ikke at tage nogle af mine gamle planer frem og måske finde nogle nye såvel. Så her en opdatering, feedback på hvad der ville være interesse i er meget velkommen.
Rute: Vestsjælland
Må nok anses for at være droppet, ruter tro imod forbilledet tager lang tid at lave. Desuden fik jeg ikke mange tilbagemeldinger på ruten og de sikkert mange små-fejl der er, et spørgsmål om der er nogen der kunne lave en række stationsbygning blev også mødt med larmende tavshed (Det var på det gamle train-sim.dk forum.
Rute: København
Der er ikke lagt så meget som et eneste spor på denne rute endnu, og det bliver der måske heller aldrig, inspirationen kom da jeg fik bogen om Københavns baner gennem 150 år i fødselsdagsgave. Jeg har iøvrigt hørt at der skulle være andre igang med en sådan rute og defor vil jeg ikke begynde på den lige nu.
Værktøj: Routetools Workshop
Med de seneste udvidelser af RouteRitter har dette program mistet størstedelen af sin relevans og dermed vil der ikke komme flere versioner.
Værktøj: Tsection Stripper
Nyt lille program til at fjerne sporstykker i tsection, gør det noget nemmere at bygge ruter da listen over Track Sections og Road Sections bliver mere overskuelig. Programmet er sådan set færdigt, mangler bare lidt finpudsning og nogle fejl-checks.
Og så har jeg iøvrigt fået fyret op under Gmax igen, med det resultat at jeg overvejer at forsøge mig med lidt rullende materiel..
MVH
Jens a.k.a. TopCatDk
topcat
Lidt øvet
Antal indlæg: 14
jeg vil også sige hvad med nogen af de andre Jernbaner.... måske oppe i Nordsjælland? deroppe er der jo mange privatbaner som ikke er lavet... men det kunne måske også værer godt med ting til rutebyggerier....
Begynder
Antal indlæg: