Greforb skrev: Knudbe, hvorfor lægger du ud med at hagle ideen ned?
Der er skam ikke tale om at hagle idéen ned, men hvis man skal starte sådan noget op, så må man være forberedt på selv at skulle lægge en masse energi i projektet og så er det ikke en god start at skrive "Lige nu er der 0 artikler, så jeg ville være rigtigt glad hvis nogle ville hjælpe"
Hvis man virkelig mener det seriøst at starte et projekt op, så er man også nødt til at vise at man selv vil lægge den nødvendige energi i det. Så et udsagn i stil med "Lige nu er der 6 artikler, men det er et enormt arbejde, så jeg ville være rigtigt glad hvis nogle ville hjælpe" ville have været meget bedre...
Greforb skrev: Slutteligt er der en del mindre sider, som pt. er gået i stå.
Hvilket understøtter min påstand. Drivkraften på et sådan site er nu en gang den person/persongruppe der administrere sitet. Først når sitet har nået en kritisk masse vil det være interessant for frivillige bidragsydere. Hvis den kritiske masse ikke nås vil den gå i stå.
Så initiativtagerne skal i gang med at skrive artikler (husk fotos) og dermed bevise at det menes seriøst og ikke bare er endnu en døgnflue.