Jeg har ikke haft nogle problemer med at starte min op, og har ikke oplevet fejl på noget materiel. Er det standard materiel eller købe/freeware?
De har aldrig lovet lys på lokomotiverne, da det ville kræve en anden grafik motor. De har dog nævnt, at de vil forsøge at udbygge den eksisterende motor, så den vil kunne mere, bla. lys. Der findes allerede nogle lokomotive med lyskegle, men det fungere ikke rigtigt.
Niveaukrydsninger er de meget langt fremme med. Jeg er endda i tvivl om, at de stadig mangler. De har ihvertfald meldt ud, at de er færdige. Bilerne stopper og bommene er animerede.
Der kommer også nogle tyske scenarios, men de er udsat indtil DVD versionen udkommer. De var grunden til, at opdateringen blev udsat et døgn, og man har så valgt at udsætte scenario'erne til senere, så man kan teste dem ordentligt. Der var ingen grund til at udsætte hele opdateringen pga et par scenarios..
Skriv hvilke fejlmeddelser i får, så kan det være, at vi kan hjælpe jer videre.
Bab
RailSimulator.com Work has been started on new level crossings assets. These can be placed spanning multiple tracks and each component can be moved/rotated individually to fit the layout of a given scene. The crossings are connected to the roads network so that traffic will slow and come to a stop when the gates are closed.
Traffic will wait and stack up behind each other until the gates reopen.
The crossings are controlled using lua scripts and are highly customisable.