andersj skrev: Hehe, ja. Skule ud at køre Triangler på Limfjordsbanen, men dem måtte de ikke få lov til at hente nede i Fårup natten til i går. Da de var kommet til Skørping med ML 5205 fik de at vide fra Århus at de ikke måtte køre ind på sidesporet i Fårup pga. en sporspærring. Både vagthavende i Skørping, en fra MHVJ, og lkf prøvede at ovretale Århus, men det lykkedes ikke for dem at få lov, selvom de havde en TA der var halvanden måned gammel. Så de måtte returnere til Aalborg.
Ved du hvordan og hvorledes med sidesporet i Fårup, for jeg kan jo se at MHVJ så sent som for et par uger siden var i Hobro for at hente skinnebussen, også måtte de jo have fået lov.
Kender ikke de præcise detaljer i denne sag, så vil ikke udtale mig om episoden, andet end det er da bittert at være kørt forgæves.
Lige et par mindre detaljer, så var det AHJ ML5206 (og ikke 5205) som kun nåede til Skørping, og jeg går ud fra du mener fungerende stationsbestyrer (og ikke vagthavende) i Skørping.
Vagthavende er en helt anden funktion, inden for trafikstyring
Men jep, jeg sad i den BDK-tjenestebil der holdte nedenfor FC Ab, da du kom gående...