- Det ser ud til at VL har været på Bjærgningssaktion på Nordvestbanen idag, er der nogen der ved mere om hvad materiel der er brudt ned og hvilke enhed der kom til undsætning?
- Jeg synes også at det er spøjst at der står Lokalbanen, jeg skævede lige ned mod remisen i Hk, arbejder lige ved siden af, og det så ikke ud som om at 103 eller 105 havde været tændt op.
Det var af den årsag jeg efterlyste flere oplysninger.
- Og det kan da blive kriminelt at der kommer røg fra et tog.
mhv_omjk
Meget øvet
Antal indlæg: 335
---
mhv_omjk alias Michael Hvidberg, Holbæk/Rørvig.
Jeg ved ME 1531 havde brand i en vekselretter i dag. Kan det være det? Det var på Nordvestbanen et sted. Der var også ambulance til lokoføreren og brandslukningskøretøj til togmaskinen.
Ja det var da godtnok noget værre vås TV2 har skrevet. Den med brand i en vekselretter på ME1531 passer meget godt. Da jeg mødte i Tølløse lidt senere på eftermiddagen så jeg godt at der holdt en enlig ME i spor 1 og kort efter kørte den da også mod Holbæk. Så at MY´eren eller MX´en har været startet op holder hellerikke vand.
MY 105 var ude og hente 1531 i vipperød. Der holdt godt nok et andet regionaltog også men det var for besværligt at trykke ud med stammen og køre på 1531 med DD vogne, så derfor blev 105 tilkaldt.