Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
HJÆLP

Udskriv debat

  HJÆLP
Skrevet af claus_20, 1/9-2008 14:18 (#1)

Jeg søger en eller flere der har lyst til at hjælpe mig med at finde nogle togsæt / lokomotiver som ikke kan downloades mere, jeg starter train sim op og der kommer en hele masse fejll medelser op, hva f. gør jeg for at se om fejlen ligger på min com eller om det er i consisten håber nogle kan hjælpe på msn,
Brugers avatar
claus_20

Lidt øvet



Antal indlæg: 45
Tilmeldt: 23/5-2004
Bopæl: Haslev
Status:



SV: HJÆLP
Skrevet af KimEast, 7/9-2008 06:01 (#2)

Er der et togsæt, eller en togvogn i en cosist, du ikke har i Trainset mappen, gir den fejl. Har du aktivitet med "døde consists", dvs parkerede godsvogne eller andet, og du ikke har disse ting i Trainset mappen, kommer der fejl. "døde consists" er ikke i en cosist file, men i selve apk-filen , nederst
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:


SV: HJÆLP
Skrevet af knudbe, 7/9-2008 12:55 (#3)

Jamen svaret kan gives ret kort: Hvis ikke materiellet kan downloades mere, så er der ikke andet at gøre end at finde noget andet og ændre aktiviteten til at bruge dette eller simpelthen droppe aktiviteten.
Alt materiel er med ophavsret, så medmindre at der står at det frit kan distribueres, så må vi jo ikke en gang sende det til dig selv om vi har det.

Hvad er det for en rute du vil køre på?
Hvad hedder aktiviteten?
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: HJÆLP
Skrevet af martin, 7/9-2008 20:39 (#4)

Der er også en anden mulighed at sende en besked til aktiviteten bygger, så han kan få lavde den til det der kan download fra siderne
Brugers avatar
martin

Medlem



Antal indlæg: 129
Tilmeldt: 23/5-2004
Bopæl: Bedsted Thy
Alder: 54
Status:



SV: HJÆLP
Skrevet af knudbe, 8/9-2008 00:13 (#5)

Hvorfor det?
Det virkede da "han" lavede den. Og hvis man er klar over hvor lang tid det tager at lave en velfungerende aktivitet hvor al trafik spiller sammen og hvor mange gange aktivitetsbyggeren har kørt hele strækningen igennem, så affinder man sig med at den ikke bare bliver opdateret.

Nej, det eneste rigtige vil være at alle ruter, materiel og aktiviteter laves så det er bagudkompatibelt i så stor udstrækning som muligt. Alternativt så lader man de gamle versioner være tilgængelige, så de kan bruges af nye deltagere.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp til en Danmark 2000 rute! Ruter 12 23-05-2014 12:19
HJÆLP Andet 6 11-02-2014 16:21
Lollandsbanen II - Hjælp, næsten klar! Ruter 3 17-09-2013 07:34
DSB Bn - Hjælp Materiel 1 15-09-2013 15:11
Lollandsbanen II - Hjælp Ruter 1 08-09-2013 19:04
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: