Nu har jeg haft min RailSimulator i godt og vel en uge, og har kørt nogle af de medfølgende cenarier (aktiviteter), og jeg må da sige, at jeg synes at den er ganske fin... - helt bestemt de 314 kr. værd som jeg har givet for den.
Der har været nogle negative tilkendegivelser, men når jeg tænker tilbage på den første tid hvor jeg havde MSTS, og ikke kendte tog-sim.dk og de andre steder hvor der var så meget dansk at hente, så havde jeg også kun de få medfølgende aktiviteter jeg kunne køre på. Og det var helt bestemt lidt kedeligt i længden, men da jeg så opdagede de danske ruter (især Denmark 1.0
og det danske materiel så blev det pludselig en hel anden verden, hvor jeg har brugt rigtig meget af min fritid.
Jeg opfatter lidt RailSimulator som værende på samme stade - altså som MSTS fra før et community med nationale ruter og materiel var tilgængelig. Når (forhåbenlig "når" og ikke "hvis") der kommer noget tilsvarende til KRS, så skal den nok få udbredelse.
Erich er allerede godt i gang med sporlægningen til en dansk rute. Jeg er meget forventningsfuld.
Men...
Er der nogen som kigger på nogle danske signaler til KRS?
Er der nogen som kigger på noget (nutidigt) dansk materiel til KRS?
... eller venter man på hinanden?
Jeg ville være glad hvis folk kom ud af busken og meldte om der var gang i noget. Bare for at se hvor vi i det hele taget står...