gizmodk skrev:
Endelig er der jo muligheden for selv at rette aktiviteten til, så den passer til DK2000E, og jeg tror da, at "udviklerne" vil være glade for, at du vil opdatere deres D-aktiviteter til E, men jeg har på fornemmelsen, at det er et stort arbejde, og det er i hvert fald ikke noget, som en nybegynder som jeg selv vil give mig i gang med ;o)
Det er et rimelig stort arbejde at tilpasse dem. Der var et par stykker af mine som jeg var i gang med at tilpasse til version E, men det er ikke kun ruten de skal tilpasses, for i mellemtiden var der lige pludselig forsvundet noget af det materiel som jeg brugte. Og hvad er en aktivitet værd hvis man ikke kan få det brugte materiel...?
Lige for tiden er jeg faktisk på standby kan man vel godt sige...
gizmodk skrev: Så bare ud og kikke efter aktiviteter til DK2000E - der er nogle stykker derude, og jeg mener bestemt også at have set nogle D-aktiviteter, hvor der stod, at de passede på D og senere - jeg har dog ikke prøvet dem.
Hvis der står "D og senere" så kan man ikke regne med at det passer. Jeg brugte selv den benævnelse før jeg blev klog af skade
Som udgangspunkt kan du kun regne med at en aktivitet passer specifikt til den rute hvor den er designet. Du kan være heldig at den passer til senere, men på DK2000E er der i hvert fald sket ændringer på strækningen mellem Kbh og Roskilde + ved Ringsted, så aktiviteter der passerer disse strækniner enten med playertoget eller trafiktog vil ikke umiddelbart virk til E.
gizmodk skrev: Forresten hører jeg rygter om, at F skulle være på trapperne, og så er det vel samme cirkus igen :lol: Husk evt at gemme installationsfilen fra DK2000E..
Det er korrekt at version F skal gå til Hamburg. Jeg har aktiviteter på tegnebordet - og så færdige i det omfang det har været muligt, at de vil kunne frigives kort tid efter at F-versionen kommer på gaden. - under forudsætning af at materiellet stadig er intakt og tilgængeligt og at der ikke er alt for mange ændringer i sporlægningen.