Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)

Udskriv debat

  19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af Anonym Bruger, 11/9-2006 15:49 (#61)

nøjagtig samme problem Havede jeg. Og jeg tror nok det kommer til at virke hvis du downloader MZ I cabviews på http://www.train-sim.org men da download sektionen er gået ned må du være lidt tålmodig!! Jeg skal nok komme med et link hvis du ikke kan finde den.
Brugers avatar
Anonym Bruger

Ekspert



Antal indlæg: 2729
Tilmeldt: 8/5-2005
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af HenningM, 11/9-2006 16:59 (#62)

Hej Anders!!!

Ja tak skal du have, havde selv en mistanke om, at det kunne være den, men som du selv siger, kan den ikke downloades lige pt., medmindre nogen ved , hvor den ellers kan downloades fra.
Brugers avatar
HenningM

Meget øvet



Antal indlæg: 202
Tilmeldt: 3/3-2006
Bopæl: Tappernøje
Alder: 69
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af gizmodk, 12/9-2006 00:05 (#63)

Jeg vil starte med at sige, at jeg er MEGET tilfreds med materiellisten (indtil videre - jeg har kun prøvet nogle af aktiviteterne endnu) - jeg hentedem hvad der stod på listen, og jeg har endnu ikke stødt på problemer.

Tak for dét Jens, og fedt med flere aktiviteter til en samling materiel.

Jeg har lige et spørgsmål - jeg ska lige høre, om jeg er helt forkert på den:

Jeg kører aktiviteten "Freight in Aarhus", og jeg samler to sæt vogne op på havnen, og så skal jeg passere Århus H (formoder jeg da) for at sætte vognene af igen. Jeg kommer også fint ind i spor 1 på Århus H, men så kan jeg hverken komme frem eller tilbage - jeg har simpelthen rødt i begge retninger, lige meget hvor længe jeg venter.
Gør jeg noget galt?

Mvh Sten
Brugers avatar
gizmodk

Medlem



Antal indlæg: 130
Tilmeldt: 22/8-2006
Bopæl: København
Alder: 55
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af jraaby, 12/9-2006 00:28 (#64)

Have you tried pressing TAB on the keyboard? An American voice should say "OK to proceed" or something like that.
Brugers avatar
jraaby

Erfaren bruger



Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 21/4-2004
Alder: 35
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af gizmodk, 12/9-2006 01:39 (#65)

OK - dén feature kendte jeg ikke endnu Shockops: Wink

Den siger imidlertid bare "Permission denied..." hele tiden

Gad vide, om jeg skulle prøve at tage den forfra (brugte bare min gemte aktivitet) - den tager jo ikke voldsomt mange minutter

/Sten

PS: Stødte lige selv ind i HabbinnsE problemet, men nu vidste jeg da, hvor den skulle findes henne :lol:
Brugers avatar
gizmodk

Medlem



Antal indlæg: 130
Tilmeldt: 22/8-2006
Bopæl: København
Alder: 55
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af Jimmy, 12/9-2006 19:02 (#66)

Jeg får en fejl hvor der står at jeg mangler: 'SB M17\SB_M17_VL.ENG' Jeg har hentet SB M 17 ned og har ligget den ind men alligevel får jeg den fejl. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?
Brugers avatar
Jimmy

Meget øvet



Antal indlæg: 291
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Munkebo
Alder: 32
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af Anonym Bruger, 12/9-2006 19:27 (#67)

Brugers avatar
Anonym Bruger

Ekspert



Antal indlæg: 2729
Tilmeldt: 8/5-2005
Status:

SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af jraaby, 12/9-2006 22:14 (#68)

No it's definitely the one from tog-sim.dk - try to install this: http://www.tog-sim.dk/dl/428
Brugers avatar
jraaby

Erfaren bruger



Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 21/4-2004
Alder: 35
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af HenningM, 12/9-2006 23:49 (#69)

Hejsa!!!!

Vedr. RE Århus-Hjørring.

Får stadig fejl ved depotet. Sad Hver gang jeg "stiger ud" af toget og prøver at se bagud crasher MSTS og går ud på skrivebordet uden fejlmeddelelser. :evil:

Jeg kan se de to mz der holder der, men prøver jeg at se længere mod syd, må det være, crasher møget. Tror ikke at det er grafikken, men holder der evt. nogle vogne eller loks som jeg evt. har overset???

Fik tidligere en fejlmeddelelse i en afde andre aktiviter i samme pulje, om manglende commend cab & sound til MZ 1, tror jeg der stod, hvor findes den ? Jeg har commend cab & og sound til MZ MZII og MZIV. Sad

Håber på lidt hjælp :?
Brugers avatar
HenningM

Meget øvet



Antal indlæg: 202
Tilmeldt: 3/3-2006
Bopæl: Tappernøje
Alder: 69
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af , 12/9-2006 23:51 (#70)

Jeg vil ikke træde nogen over tæerne men der er godt nok mange fejl i de aktiviteter, køreplanen hvor ankomst tiderne er de sammen så afgangs tiderne kan jeg ikke se nogen fordel i at man har lavet dem sådan, en del anden materiele som er installeret spørger den efter, men ok jeg har ikke prøvet dem alle, men indrømmer de ser gode ud men ikke fejlfrie.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af jraaby, 13/9-2006 00:07 (#71)

Brugers avatar
jraaby

Erfaren bruger



Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 21/4-2004
Alder: 35
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af KimEast, 13/9-2006 00:50 (#72)

Henning! Når du stiger ud af toget, bruges helt andre RAM-adresser , og hvad ved jeg, end når du sidder i cabinen! Den skal så indlæse alle de holdende tog "loose consists" der er, også dem den kan undgå at indlæse hvis du bare blev i cabinen.- Dvs RAM blir enorm belastet når man er udenfor toget.. Hvor meget RAM har du?? og er de helt iorden??
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af gizmodk, 13/9-2006 00:55 (#73)

til ljbanen:

Jeg sidder selv og leger lidt med de 19 aktiviteter oven på en "ren" installation af MSTS.
Hvis du fortæller mere specifikt om , hvor problemerne opstår, så tjekker jeg da gerne, om jeg ser samme problemer.

Jeg har ikke en dyt forstand på at lave aktiviteter, men det virker lidt som om det ikke er helt ligegyldigt, hvordan udviklerens system ser ud på pakketidspunktet.

jraaby har listet alt materiel brugt i aktiviteterne (gad vide, om han har brugt et script?), men hvor er f.eks HabbinsE, som vi er nogle stykker, der er "stødt på". Den befinder sig så i "freight in aarhus 2.act", men hvis man ikke lige tjekker dér, så kommer den ikke lige i materiel-listen

Sådan som jeg ser det er der ingen fejl i aktiviteterne (i hvert fald ikke i de få stykker, jeg har været igennem indtil nu)
Der har været nogle ting, som ikke har stået på materiel-listen, men det er jo bl.a det, vi har dette forum til at hjælpe hinanden med.

Ellers er jeg enig med dig - aktiviteterne ser godt ud, og er sikkert ikke 100% fejlfri, men til den pris jeg giver vil jeg hellere have nogle aktiviteter med relativt få fejl end ingen aktiviteter overhovedet, fordi udviklerne ikke gider lave dem. Jeg synes faktisk, at de er rigtigt flinke til at hjælpe os med at løse de problemer, der opstår.

Jeg synes stadig, det er godt gået af jraaby (og de andre, der laver aktiviteter til MSTS) - også selv om jeg endnu ikke er kommet ud af spor 1 på Århus H i "freight in Aarhus" :lol:

/Sten
Brugers avatar
gizmodk

Medlem



Antal indlæg: 130
Tilmeldt: 22/8-2006
Bopæl: København
Alder: 55
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af HenningM, 13/9-2006 01:29 (#74)

Hej Kim!

Jeg har 768 mb ram og kører med et Geforce 2Mx/MX400 grafikkort og så vidt jeg kan se skulle det hele virke.... Kan ikke forstå hvis det skulle være grafikken for jeg kan køre alle de andre aktiviteter jeg har installeret uden at crashe. Ved godt at det ikke er verdesn største PC, men det har virket indtil nu. De andre aktiviteter fra samme pakke fungerer fint ......Men stadig er jeg ikke den store computernørd, så fejlen sidder måske ca 80 cm fra skærmen.
Brugers avatar
HenningM

Meget øvet



Antal indlæg: 202
Tilmeldt: 3/3-2006
Bopæl: Tappernøje
Alder: 69
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af jraaby, 13/9-2006 23:27 (#75)

To gizmodk: HabbinsE is not in the newest version for download. I made the list using RouteRiter.

To HenningM: I recommend deleting the activity if if it crashes. It works perfectly for me in Aarhus but there must be some problem with your MSTS setup.

Unfortunately since train-sim.org's file library has broken, all the links for that site are now wrong Sad. I will have to re-ipload the pack again :cry:.
Brugers avatar
jraaby

Erfaren bruger



Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 21/4-2004
Alder: 35
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af gizmodk, 13/9-2006 23:57 (#76)

jraaby: Det vil sige, at jeg kan hente opdaterede aktiviteter uden henvisninger til HabbinsE? (egentlig ligemeget nu, for jeg har jo fundet den)

HenningM: Jeg prøvede lige i aftes at starte RE Århus - Hjørring. Når den starter op, og MR'en atår på et depot-spor, så kan jeg skifte til eksternt view (knap "2") og kikke omkring mig og bl.a se to MZ'er uden problemer. Er det dette, der fejler for dig?

Nåede til gengæld ikke længere i går, for så gik min laptop HD ned med et hult drøn.. :cry:

Jeg fik sparket liv i den i dag, så jeg kunne få taget backup - bl.a af min TRAINS mappe Wink men nu er den helt død. Den er lige knap et år gammel, så det er en tur tilbage til Fona..

Jeg håber snart at være kørende igen..

/Sten
Brugers avatar
gizmodk

Medlem



Antal indlæg: 130
Tilmeldt: 22/8-2006
Bopæl: København
Alder: 55
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af Steamhammer, 14/9-2006 00:04 (#77)

Skulle vel aldrig være en Toshiba? Wink
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af , 14/9-2006 00:13 (#78)

Til Gizmodk.

Citat:

Jeg har prøvet begge Aalborg Nærbane Nord og Syd, man kan køre den selvom der står ukent tog, samt hos mig er køreplanen mærkelig.

Støvring 15:02 afgang 15:02 men jeg ankommer 15:00 ca.
Svenstrup 15:10 og afg. 15:10 har ikke forsat har droppet at køre vidre.

Jeg mener det er en mærkelig måde at lave ank. og afg. tiderne på, man kan ikke nå både at standse og starte på sammen tid???
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af HenningM, 14/9-2006 00:14 (#79)

Hej Sten.....

Ja det er noget i den stil, kan lige nå at se de to MZ'er men derefter går den ned. Har en ide om, at jeg mangler noget Cab&Sound til det ene lokomotiv, det lå på Train-Sim.org, men findes desværre ikke der lige nu.


Surt med din PC :evil:
Brugers avatar
HenningM

Meget øvet



Antal indlæg: 202
Tilmeldt: 3/3-2006
Bopæl: Tappernøje
Alder: 69
Status:



SV: 19 Aktiviteter til Northern Denmark 4 (fra Henrik Fredborg)
Skrevet af gizmodk, 14/9-2006 00:14 (#80)

Næ - en acer. Fed skærm, men jeg vil nu alligevel vælge en anden næste gang - bl.a. pga batteritiden, men det hører nok hjemme i en anden tråd Wink

/Sten
Brugers avatar
gizmodk

Medlem



Antal indlæg: 130
Tilmeldt: 22/8-2006
Bopæl: København
Alder: 55
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Mine ældgamle aktiviteter Aktiviteter 5 31-01-2016 19:46
Hjælp til København H - Århus H (DK2000 H & Northen Denmark) Ruter 9 01-04-2012 17:42
Northern Europe Final Ruter 408 12-07-2011 10:40
Northern Europe A Andet 2 28-03-2011 22:46
Denmark 2000 til MSTS Ruter 33 21-08-2010 23:34
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: