Hej venner,
Nu er jeg på Nettet igen, så længe det varer. Der var en del opstartsproblemer på den gamle PC, som nu reserveres til Nettet og MSTS. Og så har jeg flg. kommentarer til jer:
Bab: > Jeg kan godt installere MSTS, men programmet afbrydes ved profilering. hvor nævnte fil ikke kan læses. Når du også har filen, er det sansynligt at også andre brugere har den.
Frankenstein: > Nævnte fil findes i min MSTS-installation i mappen FONT. Jeg tror, at mine CD'ere hører til "første udgivelse", så filen kan måske være ændret eller udgået i senere udgivelser. Som tekstprogram bruger jeg OpenOffice.org v.2, men det har ikke givet problemer indtil nu.
Ricemann: > Jeg har også det indtryk, at NVIDA-grafikkort er at foretrække. Jeg bruger også driver nr. 61.77 på den gamle PC. Men nu havde jeg installeret MSTS på en nyere PC med Radeon-grafikkort, og det gik så ikke.
Kim S: > Yes, NVIDA og 61.77 har jeg ikke problemer med.
Jorgenandersen: > Jeg tror nu ikke, jerg vil eksperimentere mere end godt er. Jeg har andre vigtige programmer, der ikke må "forstyres".
Endelig vil jeg nævne, at jeg på den nye PC - med Radeon-Grafik - har andre problemer med, at mit DVD-drev ikke er så godt, som det burde være. Så min teori går også ud på, at MSTS-CD'erne ikke bliver læst 100 % godt nok, hvorved der der kommer fejl. Og endelig har jeg et problem med at Internet og mail umotiveret ikke virker hver gang. Meget irriterende. Mange tak for jers besvarelser.