Hejsa
Jeg vil også blande mig lidt i denne debat. Jeg ved at man også kan gøre det på en anden måde, som er lidt nemmere nogle gange.
Jeg vil sige at det Erich sagde med at gøre dem skrivbare er noget der Altid skal gøres, ellers kan du ikke redigere i filerne, og det får man brug for når Dyntrack skal væk, for prøver man at markere dem mens de ligger der sammen med de andre spor så kan MSTS gå ned, eller beskeden "Send report" kommer frem.
Men ligger ruterne næsten ved siden af hinanden, kan man efter man har fjernet alle Dyntrack, fjerne alle Track og veje som ligger i en tile mellem de 2 ruter, og så derefter tage samtlige Worlfiler samt Tilesfiler og lægge dem over. Dernæst skal man bare redigere spor og veje i den tile man mangler, samt som Erich sagde markere samtlige veje og track for ellers kan hverken Carspawner eller Track bruges til trafik. Stort arbejde, men en fornøjelse når man så har fået ruten forlænget.
Den vil når du så nærmer dig det nye stykke komme med påmindelser at den ikke har etableret carspawner eller lyd samt signaler, men det svarer man bare ok til, og når den så er færdig med alle de beskeder, så er det bare med at markere det hele. Ved at tage Tilesfilerne med, gør at man får alle de markeringer i terrænet med samt hvis der er lavet vand eller andre ting så får man helle terrænes opbygning med.
Jeg vil lige sige at dette kun kan ske hvis de 2 ruter ligger på samme kurs, og ikke 10Km fra hinanden.
Jeg vil dog mene at man også kan ændre Tiles så de passer til den nye position, og positionen for det nye sted finder man jo i samme forbindelse med at man lægge et område til den rute man har.
Jeg har dog været ude for at man får en send report når man nærmer sig det nye man har lagt til, og ved ikke om man kan gøre noget for at undgå dette.