Sikke en masse ballade p.g.a. af , at ruten ikke vil virke hos "X" men godt vil hos "Y" og ref filen fjernes af den eller den grund.
Den der bygger ruten må vel gøre som han/hun vil når den sendes til download , blot man kan stå inde for at det virker og gerne hjælper hvis ikke det virker.
Har selv hjulpet nogle stykker , dog har jeg også sagt nej til nogen , da de indrømmede , at de havde rodet med "RE" ...... :roll:
Der blev vistnok også skrevet at der ikke før er lavet ruter , uden at ref filen findes og her må jeg beklageligvis sige , at en eller flere af "Protrains" ruter , mig bekendt , også var lavet uden ref filen så man ikke kunne komme ind og "lege" med indholdet som man gerne ville , jeg selv includeret.
Jeg blev på det tidspunkt spurgt om hvad man kunne gøre , men vidste det ikke på daværende , men de der har spurgt mig husker det sikkert og vil give mig ret i at det var fordi man gerne ville "hente et par objecter" .
Dette var blot min mening om dette og det må være op til den enkelte selv at bestemme m.h.t. til det arbejde man har lavet og derfra tage de klager som de kommer og ellers hjælpe så godt man nu kan.
Sidst men ikke mindst kan
jeg takke en del personer for at jeg er kommet så langt som jeg er , dog ville jeg gerne , at jeg kunne "bygge" med den hastighed som andre gør , men jeg lærer det vel hen ad vejen.
I ved selv hvem i er
Med håb om et fredeligt og godt nytår til alle. :lol: