Nu tror jeg liiiige vi skal bremse den her diskution inden den går over gevind!
INGEN udover Morten, som er enerådende hersker over dette site kan KRÆVE noget som helst Tommy!
Man kan FORESLÅ noget, ikke kræve...
Og så syntes jeg altså også at dit postulat om at "man" har rakket Erichs arbejde ned er lidt langt ude Tommy!
Mig bekendt har KimEast blot foreslået nogle ændringer eller rettere at han gerne ville hjælpe med af få signalerne til at virke, det er noget helt andet end at rakke ned i min verden.
Jeg er fuldstændig enig med dig og Erich i at han og han alene har alle rettighederne og dermed bestemmer 100% over sine ruter - INGEN tvivl om det.
Men jeg syntes at vi skal stoppe her, ellers har jeg set hvordan tidligere gode venner kan rage totalt uklar og det syntes jeg altså ikke denne "sag" er værd!
Så kast våbnene fra Jer og stik hinanden på næven, det er hele den danske tog-sim-verden bedst tjent med og der er da ingen grund til at spilde tid og energi på at skændes om noget, som efter min mening er en storm i en kop vand!
Ja det var så min PERSONLIGE mening, håber I tager den til efterretning så vi kan komme videre med nogle fede ruter med velvirkende signaler!