:?
jeg har prøvet lidt med "brick station large" men ic2 toget (RENFEE) stoppede og der skete ikke noget. skal man gøre noget ved toget eller hvad. jeg prøvede lidt senere med en skinnebus og der gik kun dørene op og så kørte den videre med åbne døre.
så har jeg også nogle andre spørgsmål (taget fra auran)
New Train Portal
The Portal is a powerful new asset that acts like an "off-map" staging area, it can add/remove trains from your route and also change the latent state of the train.
You can move trains, produce new ones and also use the Portal to load and unload your trains and return them onto your map. You can even move a train from one portal to another and have in appear after a predetermined time.
hvad mener de og hvor er det?
- a separate invisible passenger enabled station available for download to coincide with the release of SP2. This station allows passenger enabled stations (such as 3rd party content) to appear as it is passenger enabled.
jeg har søgt lidt på ds men har ikke fundet. hvad skal man søge efter? (evt link)
- new Next Speed Sign/Distance rule
hvor finder jeg denne rule. (har søgt på ds efter rule men uden held) (evt link)
jeg har ikke rigtig haft tid til at se på andre sider da jeg læser op til eksamen men det ville være rart hvis en eller anden lige kunne hjælpe mig lidt med problemerne.
på forhånd tak
hilsen kiju