Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
Nye ting

Udskriv debat

Nye ting
Skrevet af , 30/3-2005 01:03 (#1)

Nye Troljer med vogne fra Riceman er til download på gipper.dk.

Der er iøvrigt mange nye ting til rutebyggerne af ting, samt vogne fra Københavns Brandvæsen, men se indenfor, om noget kan bruges, har lagt for over 100mb ind de sidste par dage. Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: Nye ting
Skrevet af Ricemann, 30/3-2005 09:04 (#2)

Hej

Her er lige nogle billeder af troljerne også... Pakken indeholder DSB Trolje 104 og 112. samt 5 Bakker til disse... Jeg har desværre været nød til at indgå nogle kompromier ang. Caben da jeg ikke har et digicam som kan tage billeder med den rette vidvinkel.... :cry:

Men hvis der er nogen der ligger inde med billeder som kan bruges til den rette cab høre jeg meget gerne fra jer... Grin

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar
Ricemann

Meget øvet

Antal indlæg: 372
Bopæl: I huset imellem sporet og slottet.
Alder: 49
Status:

Venlig Hilsen Ricemann

Skrevet af KimS., 30/3-2005 09:13 (#3)

Sig mig. Er det normalt, at man reklamere for sig selv, på en " konkurrents " side. Mystisk, mystisk.

Det kan man da ikke.
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger

Antal indlæg: 999
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Alder: 79
Status:

Skrevet af , 30/3-2005 17:06 (#4)

Hejsa Kim.
Jeg ved ikke om det er mig du mener til.
Så ville jeg bare høre, om det er forkert at fortælle folk at de har muligheder om at få nye ting til det de nu engang er i færd med. Er det ikke det samme som at fortælle om en rute som ligger på en anden side, hvor mange fortæller om andre ting, som ligger på deres egen side, hvad er forskellen .........Iøvrigt må det jo være op til Morten, hvis det er for meget...... men ok Kim! jeg må have stødt dig så jeg undskylder, og du lover så mig at du sover bedre om natten................vov vov Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 30/3-2005 17:47 (#5)

Hej Peter.

Ser rigtig godt ud,og ang.cab.har jeg talt med IB på Lollandsbanen,så på Fredag kan jeg komme ind og tage billeder af cabet.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 30/3-2005 17:48 (#6)

der må jeg give kim s ret .så kan du jo lave et nyhedsbrev som man kan tilmelde sig
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 30/3-2005 18:54 (#7)

Ok, jeg undskylder........er taget det til mig..............
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Henrik_F, 30/3-2005 20:57 (#8)

Hvad er det for noget pjat....må Erich så heller ikke "reklamere" med hans ruter her på forumet? han skriver da også man kan hente den på ts-ef.com...det er vel ikke anderledes.

Det ville da være ærgeligt, hvis man aldrig kunne få at vide hvad der var af nye ting rundt på nettet. Og der er vel ingen der siger at man kun kan besøge én side om trainsim.
Brugers avatar
Henrik_F

Lidt øvet

Antal indlæg: 47
Bopæl: Aalborg
Status:

---
Henrik Fredborg
---

Skrevet af , 30/3-2005 21:18 (#9)

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Redigeret af , 30/3-2005 21:28

Skrevet af , 30/3-2005 21:22 (#10)

jeg vil give Henrik_F ret..... det er da dumt af sige sådan.... for der er da mange der "reklamere"....

jeg synes det er iorden af Gippermand reklamere for nye ting på hans side.... ligesom Erich på en måde gør... men der er ingen der har brokkede sig over ham ang. det.... hvorfor brokker i jer så over gippermand, hvis jeg må spørge om det lille svar!?!

jeg synes det lyder lidt underligt af det mange gange er Gipper der står for skud.... så skriv lige hvorfor i brokker jer??
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af KimS., 31/3-2005 02:33 (#11)

Per.
Du støder mig ikke, jeg undre mig bare.

Ville det ikke være det samme, som hvis EkstraBladet reklamerede i BT? Hvis de gør det, betaler de for det.

Der er en link sektion her, der er både OTK og Erich side, der kunne din også være.

Erich reklamere ikke for sin side, han informere om sit arbejde.

Nu har jeg kikket hele tråden igennem, der omhandler DK 2k EL, og har ikke fundet en eneste reklame for
Erich side og dens indhold, kun for hans hjemby Shock

Forøvrigt ligger 3 af Erich & Kaspers ruter til download her.........

Men OK, hvis flertallet mener det er iorden, så.............. Jeg syntes bare ikke, det er rigtigt.
Kald mig bare en gammel krakiler, deri har I nok ret Pfft
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger

Antal indlæg: 999
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Alder: 79
Status:

Skrevet af jorgenandersen, 31/3-2005 03:59 (#12)

Kim,

Jeg har lige i dag set på Jyllands-Peter (www.jp.dk) at Ekstra Bladet reklamerer der... og kan ikke se hvorfor et par venner der gör et enormt stykke arbejde ikke kan pege på det herfra. Og nej, jeg synes ikke du er en krakiler, du har kraftig konkurrence herfra!

Jörgen i Colorado
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger

Antal indlæg: 736
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 77
Status:

Skrevet af knudbe, 1/4-2005 01:49 (#13)

KimS. skrev: Jeg syntes bare ikke, det er rigtigt.
Kald mig bare en gammel krakiler, deri har I nok ret Pfft

Jeg er faktisk enig i din holdning omkring dette spørgsmål.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af , 3/4-2005 00:20 (#14)

Jamen til alle dem som er undrende.
Vil jeg bare som før skrevet, at i får fred, Og siger ikke ved skrivning når der er nye ting....iøvrigt er det sikkert heller ikke noget som er interessant, kun for dem som kikker forbi.
Så lad os lukke emnet, og sige at vi alle har lært af det, og gentagelser ikke findes,omend jeg har lært en del.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Jørgensen, 3/4-2005 23:03 (#15)

Hør nu lige her folkens: det her Blackcharts side - ergo er det også ham, der bestemmer, om Gippermand og andre må fortælle om deres ting og reklamere for andre sider. Men mig bekendt har han aldrig forbudt det - det ville jo trods alt også reducere antallet af indlæg væsentligt.

Så Per - husk at tænke først men skriv så af skriv af hjertets lyst. Selv forsøger jeg at holde mig gode venner med så mange som muligt, men jeg er heller ikke bange for at tale Roma midt imod. Den livsopfattelse tror jeg, at du kan lære af.

Med venlige livsopfattelse-hilsner
Leif Jørgensen
Brugers avatar
Jørgensen

Meget øvet

Antal indlæg: 381
Bopæl: København Ø.
Alder: 42
Status:

Skrevet af jorgenandersen, 4/4-2005 02:28 (#16)

Vi har jo altså også haft nogen der var vildt glade for den nye Wuppertal-rute og gav deres begejstring til kende uden nogen sagde et kvæk.....

Jörgen i Colorado
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger

Antal indlæg: 736
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 77
Status:

Skrevet af 95mira, 4/4-2005 17:38 (#17)

Men hvis faktum alligevel er, at vi ikke må få nyheder om materiel på http://www.gipper.dk , så vil jeg gerne høre om der var muligheder for en slags nyhedsmail? For jeg vil meget gerne have disse nyheder!
Brugers avatar
95mira

Ekspert

Antal indlæg: 1238
Alder: 35
Status:

MVH
Mikkel

Skrevet af Tobias, 4/4-2005 20:44 (#18)

Nu har jeg godt nok holdt pause fra forummet et par måneder, men er der noget der er gået min næse forbi ? såvidt jeg ved er det da hverken Kim S. eller Hans Erik der bestemmer hvad der må eller ikke må skrives om eller hvad Grin
De to herrer må da have fået det forkerte ben ud af sengen Pfft
Jeg kan ikke se at hverken Admin eller moderatorer har blandet sig i den her tråd (endnu) så mon ikke Per kan fortsætte med at "annoncere" og "reklamere" lige så tosset han vil, indtil andet bliver bestemt fra admin/mod gruppen.......... ( helt ærligt Kim og Hans Erik, det er sq en anelse tyndbenet efter min ydmyge mening)
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger

Antal indlæg: 510
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

Skrevet af , 4/4-2005 23:16 (#19)

Hejsa hejsa.
hvem kunne gætte at man kunne få Danske brandbiler, og en brandbil på skinner under specielle køretøjer, samt en rød dansk Dusseldorf, det kan man alså...........ja i må selv gætte hvad siden hedder.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af knudbe, 4/4-2005 23:18 (#20)

Nu drejer det sig med denne udtalelse ikke om hvem der gør hvad, men mere det principielle, hvis du kan følge de tanker jeg vil prøve at gøre udtryk for...

Vi har en site her, hvor vi er nogle betalende medlemmer som gerne ser at den fortsat vil køre, og hvor der fortsat kommer nyt materiel, nye ruter og nye aktiviteter. Det er vel en ting vi godt kan være enige om?

Så findes der en anden site - lad os bare kalde det en konkurrerende site. Den kører gratis for alle der gider at bruge den, men finansieres af bannerreklamer.

Den konkurrerende site sikrer sig en masse af det vi gerne vil have, og sikrer sig at der kun gives tilladelser til at det kan downloades på denne site - og ingen andre. Dette sikrer et vist stabilt besøg fra brugere der vil downloade, og for bannerannoncørerne er det jo det de gerne vil have så der er så mange der ser deres annoncer som muligt.

Hvis nu det konkurrerende site finder ud af at det ved at annoncere gratis på det brugerbetalte site kan få endnu flere besøgende, så er dette jo en måde at sikres sig annoncørernes fortsatte interesse.

Hermed siges IKKE at gipper.dk drives af betalte bannerannoncer for det ved jeg ikke en pind om, og det har ikke noget som helst med gipper.dk at gøre da enhver site - kommerciel eller ikke-kommerciel - vil kunne gøre sådan.
Det er alene et principielt spørgsmål. Og et praktisk, for hvori er den gulerod der får mig til at fornye mit abonnement på tog-sim.dk når den tid kommer hvia jeg alligevel ikke kan få det jeg søger men skal gå over på et konkurrerende site?

Misforstå nu ikke. Jeg skælder ikke ud på gipper.dk men jeg gør mig nogle principielle og moralske tanker omkring det generelle i dette emne.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Jeg man mangler ting til IC 821 - Helgoland-Esbjerg Materiel 15 27-07-2021 14:04
Til retning af danske ting Generelt 1 17-08-2012 14:25
Diverse ting sælges Sælges 5 11-12-2009 23:43
Smart ting søges Andet 12 12-08-2009 03:01
FAQ til RailWorks - anvendelse af "ting" fra RS Andet 1 05-07-2009 14:22
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: