Det har du ret i Thomas, men jeg tror også at der med de screenshots jeg laver, er en anden faktor der spiller ind, nemlig det program jeg tager mine screenshots med. Jeg synes at næsten alle de screenshots jeg laver bliver mere eller mindre slørede, og farverne bliver matte i forhold til KRS.
Jeg tror at det har noget med den grafikmotor der sidder i KRS at gøre, for hvis du går ind og kikker på det enkelte objekt eller det enkelte stykke rullende udstyr i nærbillede, så er det knivskarpt og har nogle ganske gode textures. Men lige så snart du er bare er nogle få meter væk fra objektet, så blive det sløret, og det burde stå klokke rent og skarpt med den skørmopløsning jeg kører KRS i. Så du har ret, det er skuffende grafik, i alle tilfælde på de viste billeder.
Til gengæld så er det nok den nemmeste simulator at bygge ruter i som jeg har prøvet, det er så nemt at alle kan være med uden den store øvelse. Til gengæld er det synd at man ikke kan konvertere filer fra Gmax til 3D studio, og her er det KRS der er langsomme i optrækket.
Jeg tror at KRS langsomt vil sygne bort, og de to hovedårsager til dette er grafikken og den manglede filkonverter. Men ud over dette så er den nogenlunde sjov at lege med.