FC-leder skrev: FC-leder skrev:
Og ja, tiderne skal nok blive lagt op, når pågældende TA er udsendt (gyldig)
Så er den gyldige TA udsendt, så hermed tiderne for prøvekørslerne med dobbeltdækker Ar-Fh/retur:
10/5
M6311 (ME240)
Ar 06.38
Hn 06.52-06.54
Ha 07.00-07.02
Lg 07.11-07.30 (måle flere spor)
Rd 07.40-07.42
Hb 07.59-08.28 (måle flere spor)
Ad 08.39-08.41
Sø 08.47-08.57 (måle flere spor)
Sr 09.02-09.04
Sn 09.11-09.13
Og 09.18-09.20
Ab 09.25-09.40 (måle flere spor)
Abv 09.42-09.44
Lih 09.47-09.49
Bl 10.03-10.05
Vr 10.12-10.19
Hj 10.27-10.29
Sa 10.39-10.58
To 11.04-11.06
Kv 11.11-11.13
Fh 11.20 (måle flere spor)
M6352 (ME240)
Fh 11.54
Kv 12.01-12.03
To 12.08-12.10
Sa 12.16-12.18
Hj 12.27-12.29
Vr 12.37-12.39
Bl 12.46-12-48
Lih 13.05-13.08
Abv 13.11-13.13
Ab 13.15-13.29 (måle flere spor)
Og 13.33-13.35
Sn 13.39-13.41
Sr 13.48-13.49
Sø 13.54½-13.56½
Ad 14.02-14.04
Hb 14.14½-14.16½
Rd 14.32-14.34
Lg 14.43-14.58 (måle flere spor)
Ha 15.06-15.08
Hn 15.14½-15.16½
Ar 15.29
Jeg har lige et spørgsmål til det der står i parantes. Når der står "måle flere spor" ud for stationerne, dækker det så over opmåling af flere peroner? Hvis det er tilfældet, hvordan ka det være der så ska tages flere mål i Ab både på vej nord- og sydpå? Ka det ik klares med én opmåling i spor 1 ved løbet mod nord, og opmåling af spor 3 og 4 på vej hjemover?