AndreasM skrev: AllanLoko skrev: Ved at aktiverer disse forøger man omdr. med 75-85 omdr. pr. køretrin 2-8.
AV=+80 omdr. BV=+320 omdr. CV=+160 omdr. DV=-160 omdr. Ja DV giver minus omdr.
Det er samtidig også årsagen til at DV alene stopper motoren, da woodward regulatoren ved negative omdrejningstal vil dreje forstøverpumperne til nul fyldning.
AllanLoko skrev: Men det du har lært gælder KUN for kørsel med ITC, der er det rigtig at der ikke er mulighed for at overføre meldelamper til mere en 3 lok. Så vidt jeg ved er der ikke flere meldelamper til rådighed i ITC panelet.
Du kan maks. fjernstyre 2 loks med ITC, og det er fra styrevognen, sidder du på en maskine er de 2 loks inkl. den du sidder på.
Rigtigt AndresM
De gamle My-førerer kørte aldrig i stilling 5-6 men sprang dem over, gæt hvorfor.
Kun 2 trækkende Loks + styrevogn,
og 3 multi-koplede, det er reglen, er der kommet nye, jeg har overset,
så ret mig endelig.
Til Allanloko
Jeg skrev "fejl (lamper)" det var for anskuelighedens skyld
Ved sgu godt at ikke alle fejl lamper overføres, men med HORN
Mener du ikke at en f.eks kølevands alarm på 4. maskine der
ikke kan garanteres overført til første maskines førerum med HORN er uhensigtsmæssig?
Din tekniske gennemgang var fin, men Jan (jmp) spurgte om hvorfor man teknisk ikke måtte køre med mere end 3 maskiner.
Jeg kom med min forklaring, har du en der er bedre, så skriv det dog.
Til PederFrost
Hvorfor blev du såret?
Den var ikke møntet på dig.
Bestemt ikke,... dig har jeg stor respekt for.
( Det har jeg også for ThomasH, men det må du endelig ikke fortælle ham )
Men den gik på ThomasH`s underskrift.
På mig virker det som om du bliver stødt, hver gang jeg skriver noget.
Det må du meget UNDSKYLDE.
ops:
Måske det er min korte form at skrive på.
Jeg vil i fremtiden forsøge at skrive mere udførligt hvad jeg mener.
m.v.h. me1510
n.b. jeg kunne selvfølgelig også lade helt være med at skrive her, så jeg ikke fornærmer nogen.