Tjalfe skrev: xCBdk skrev: men du bor jo i Ballerup, altså på Sjælland .. så du kan jo ikke bruge det til noget anyways?
Eh, er det gået forbi din opmærksomhed at der er veje fra Ballerup til Århus? Og hvis det også er smuttet forbi dig, kan jeg fortælle at der også findes tog flere steder i landet. Hvis man betaler kan man få lov at sætte sig ind, og hvis de ikke har pillet sporet op kan du sørme også komme til Århus.
:roll:
xCBdk skrev: Tjalfe det ved jeg xD men han er 14 og jeg tror ikke lige hans forældre bare giver ham lov til at fise til JLand
Jeg har kørt alene med tog, lige siden jeg var 7 år. Hvert år, når der holdes DSB-Døgnet kører jeg ALENE med toget rundt i Danmark. Det må jeg gerne for mine forældre, men kun hvis jeg har kontakt med dem hele tiden. Samtidig næsten en gang om måneden tager jeg afsted til jernbanemuseet i Odense.
Selv om, at jeg er 14 år, har jeg penge nok til at rejse med tog, da jeg bruger "DSB Orange" billetter!
Jeg vil meget gerne have en tur med IC4-toget, derfor spørger jeg om de kører hver dag. Som jeg har fået af vide, kører de kun mandag til fredag. Så måske en dag i sommerferien, tager jeg til Århus.