PeterFrost skrev: Jeg forstår sq ikke du altid skal være så mistroisk... ?
Og når jeg skriver det er rygter, så syntes jeg meget klart understreger at det bestemt ikke er en spådom om fremtiden... Har du ikke set Interview'er med DSB's Direktør på DSB's hjemmeside ? Han bekræfter jo sådan det meste af det jeg skriver...
De fleste jernbane rygter fra min side er så nye og friske, og tit korrekte, så det er som lidt er inde på, mere brainstorm nyheder end reele nyheder, jeg er mange gange kommet galt af sted, da mine rygte-news ikke har holdt stik, men jeg vil til jeg dør påstå de er så meget inside, så de bliver genovervejet, og en anden løsning vælges...
Hm.. Jeg opfattede sådan set din bemærkning som værende med "et glimt i øjet", da vi har gået mange diskussioner igennem herinde, og jeg ikke synes at der har været de store gnidninger. Men det er åbenbart ikke tilfældet?
Jeg skriver jo selv at jeg opfatter det ligesom du gør: "brainstorm" hos DSB. Dvs. at de overvejer forskellige løsninger, og at vi nu må se hvad der bliver realiseret og hvad der ikke gør. Det er da ikke noget angreb på din troværdighed -jeg er udemærket klar over at du har skrevet det med forbehold, og jeg har som sagt selv modtaget de oplysninger. Jeg siger bare at vi godt må tage det hele med et gran salt...