jmp skrev: MSS skrev: Ja, det er sq noget vattet at give dem et helt år mere...
Det er sikker for at være på den sikre side juridisk.
Og glem heller ikke, at den bedste løsning for DSB stadig er at få de aftalte tog!!
Ja for DSB, men ikke for kunderne...
PeterFrost skrev: Det nyeste rygte fortæller:
- Der forhandles med Bombardier, om DD og Traxx DE leje.
- EA skal køre med DD, EA købt fra RDK, kontrakt forhandlinger undervejs.
- Renovering af ME, 15 mill. kr pr ME bevilliget, indtilvidere 10 stk. Med nye motore (GM710 som i Euro 4000).
- DSB First skal ha flere end de først antaget, 20 ER, og er kontraktmæssigt forpligtiget til ren el-drift.
Der ud over så vil man forsøge at få en af de skadet MZ3'ere hjem til reservedele til 1430.
Puha, det lyder ærligt talt mere som en gang tænketank, end noget der konkret vil blive realiseret…
Men hvis det bliver til noget, er det godt nok interessant nyt!
jmp skrev: bl skrev:
Men at kalde siden utroværdig er temmelig utroværdigt!
Tjah. Min påstand om, at jernbanen.dk er utroværdig, er selvfølgelig subjektiv. Jeg ved, at den er utroværdig, fordi jeg i alt for mange tilfælde har konstaterert uoverensstemmelser mellem den og DSBs officielle dokumenter, og mellem den og mine egne observationer ude i marken. Især årstallene roder markant på jernbanen.dk.
At "1104", der har omend endnu mere viden end jeg, siger det samme, understøtter i mine øjne påstanden.
Som tidligere skrevet er det brandærgeligt. Det ville være rart med en samlet, troværdig liste over dansk materiel.
Se den slags udtalelser irriterer mig lidt. Hvis du finder så mange fejl på denne ellers fremragende side, hvorfor gør du så ikke som os andre og indsender rettelser? Det er siden jo også indrettet til :?