Hej helt ærlige Stig...
Det kan godt være du havde det, men den første reperation kom 3 mdr efter jeg købte bilen, det var en defekt køler, der tog gearkassen med sig, det var de første 36.000 kr. De penge brugte jeg fordi jeg på det tidspunkt troet bilen ellers var i top stand, og der ikke ville komme flere store udgifter. Bilen have kun kørt 180.000 km og var som sådan også dyr nok. Da de 36K var brugt, syntes jeg ikke jeg ville sælge en defekt bil da motoren begyndte at lave lyde, så besluttet at få fundet de 21.000 kr og bide i det sure æble og få skiftet motoren, lige før Jul, skete der der så da at medbringerpladen til 16.000 kr. valgte at gå i stykker af sig selv. Derudover er den blevet panisk vedligeholdt på diverse sliddele, komplet bremser, bærerarme, bøsninger, hjullejer, manchetter, drivled, Aircon renovering, ECC styring, kabine blæser, el-antende, radiator, pakninger, tændkabler, rotor og dæksel, tændrør, motorstyring. Så der alle de unødige ting, som læderkabine, el-hejs til bagvinduerne, 95- knapper, køre-computer, V70 håndtag, fjernbetjening til alarmen, armlænd med kopholder, kæmpe anlæg, nye lygter hele vejen rundt, 18 tommer alu, BSR udstødning osv osv
Det jeg måske prøver at sige er, ud over jeg har været ualmindelig estremt uheldig, eller blot dum, og få en bil med så mange skjulte eller lige op over fejl, så er va 3-4 kr / km mit eget valg. Jeg har rigtig mange kammerater med samme bil, der ikke har brugt mange basøre på deres 850'ere... For mig er bilen jo også en intresse, så man kan nok ikke sammenligne mit regnskab med noget.
Nu kører jeg kun ca 15.000-20.000 km om året, det gør jo også mit regnskab dyrere, og mere følsom overfor 3000-5000 km sommerferie ture
Men nu det jo ikke et off-topic, om min bil, så vil man læse om den foreslår jeg man kikker forbi en side til den slarks :
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_vis...p?ID=52401