Tjalfe skrev: ljbanen skrev: Inden jeg bliver slettet kan jeg fortælle at en som arbejder inden for DSB fortalte mig dette ang. MZ 1439.
Der har ikke været tillyst noget. Det er pure opspind !
Så efter hans forklaring har den ikke været i Nf.
SJakobsen alias Doktoren godt man ved det nu.
Er du sur over du, at du var der på det forkerte tidspunkt?
Pas på hva du skriver, om lidt så er du og FC-leder en og samme person... Eller jeg er både Thomas, Søren og Andreas...
Gad vide hvem faen der kørte Rasmus' tog i morges hvis han heller ikke findes... :roll:
Konspiration... eller bare paranoid ? Syntes vi har været ude i alt det her med dobbelte brugere før, hvor noget admins "kom til" at oplyse at alle skrev fra samme IP, uhhhh, måske venner ser hinanden privat, uden for de digitale vægge !
Ã…rsager til paranoid psykose
Man har størst risiko for at få en paranoid psykose, hvis man er oppe i årene, er enlig, lever isoleret og hører eller ser dårligt.
Ofte starter sygdommen med at man har været udsat for en psykisk belastning. Det kan f.eks. være en konflikt i familien eller at man er flyttet for nylig.
Det kan starte med at man har en vag mistanke om at der er et eller andet i gære. Man tænker meget på det, og til sidst kan det fylde hele ens bevidsthed.
Ofte har man en reel grund til at føle sig uretfærdigt behandlet, men man bliver ved med at hænge fast i det, og det udvikler sig efterhånden til at være kernen i en vrangforestilling.