WinZIP / WinRAR er for besværligt...Med en install ligger det hele sig som det skal...
At InstallMaker så ikke kan håndtere så mange filer (tilsyneladende) er jo noget helt andet...Pantaray QSetup som jeg nu har lavet installationen med kan fint klare det...
BlackChart
Ekspert
Antal indlæg: 3322
Jeg er da ked af at du kun opfatter kritik som noget negativt i stedet for at tage det i den ånd som det er ment.
Jeg syntes at det er helt fint at du har din egen hjemmeside med forum og det hele, og jeg tror også at det ville køre ganske glimrende hvis ikke din linje blev belastet af heavy downloads som det jo er tilfældet. Men disse downloads betyder at det går ud over performance på hele dit site, både dine almindelige sider og dit forum, og det syntes jeg da er pænt af mig at oplyse dig om det så du har mulighed for at gøre noget ved det i stedet for bare at holde det for mig selv og lade dig tro at alt er i orden. Jeg forstår så ikke at du bliver sur over det - tværtimod ville jeg da blive sur hvis det var min site der var problemer med og at folk blot snakkede om det i krogene uden at fortælle det direkte til mig selv.
Det hele ville jo kunne løses hvis de tunge ruter lå et sted hvor de ikke belastede din server, og så vidt jeg ved så vil det ikke koste dig noget at lægge dem på tog-sim.dk, og så ville dine sider og dit forum formentlig kunne åbnes lige så hurtigt som alle andre sites. Det er kun et forslag til en mulig løsning som du selvfølgelig selv afgør om du vil overveje.
knudbe
Ekspert
Antal indlæg: 5249
Mvh Knud
--- RailWorks Danmark- Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]