SÅ! færdig med den
Readme og matrielliste lavet som HTML fil og så er der en lille ekstabesked til dem der downloader aktiviteten når den tid er.... aktiviteten er lavet så man skal kører efter en tjenesteplan... så vil man møde de toge der nu er
( desværrer er det uden så mange godstog som der normalt er..... ) der er kun et godstog men normalt ville der værer 17 under hele turen... men med og modgåene persagertog er der mange af
der kommer nogen opdagteringer til den på et tidspunkt men det er ikke helt sikker hvornår det er...
for at man kan kører med EA lokomotivet skal man have en fil... så jeg ved ikke om jeg bare tager og ligger den i aktiviteten så man kan sætte den ind i lokomotivet... da der er nogen små rettelser i den eng fil...
så jeg søger 1 tester til at teste den.... jeg vil ikke udvide den så meget da jeg allerede har en fast tester, så jeg søger kun en tester i denne omgang
men til dem der vil teste den.... så skal man værer opmærksom at aktiviteten kommer til af vare fra MSTS tid 18:53 til ca 22:00 så det er en lang tur.... ( MSTS har selv sat turen til kun at vare fra 18:53 til 21:32 men det er ikke helt nok når det er den tur man snakker om synes jeg
)
så nu er det jeres valg om i vil prøve turen... men det skal lige siges der kan måske godt opstå fejl men så kontakter i mig bare på min mail.... så finder jeg lige ud af det
her er så det lille billede der vil følge med i pakken også