carlove skrev: Jeg er helt enig med dig Erich, hvis folk er så utilfredse som de giver udtryk for, så kan de jo selv begynde at bygge noget, men nogen er åbenbart ikke vendt fra "Patteflasken" endnu, men så kan de måske få deres mor til at hjælpe dem om ikke andet så give dem en ren ble på. :roll: :roll: :roll:
Det har jo intet med det at gøre.
Vi ved jo, at der er mange som dårligt nok kan få MSTS til at køre, eller finde ud af at installere ruter, materiel eller aktiviteter. Skulle man så forlange at de begynder at bygge ruter????
De kommer så her i forumet og beder om hjælp. Heraf er der mange som rigtig gerne vil køre dansk og har hørt om en fantastisk rute der hedder DK2000 - hvor er den henne??? Det eneste de kan finde er en masse flot materiel, og en del lovende aktiviteter, men hvor er ruten henne...
Jeg har det sådan, at man ikke er forpligtet ud over sine evner. Men dermed så med viden og evner følger der på et eller andet niveau også forpligtelser. Om ikke før, så i hvert fald når man er startet med at vise sin viden og sine evner.
Og husk på, at vi alle har en form for afhængighedsforhold til hinanden;
For hvad ville Erichs ruter være værd, hvis ikke nogen byggede materiel og aktiviteter? NADA!
Og hvad ville Bjarnes materiel være værd, hvis ingen byggede ruter og aktiviteter? NADA!
Og hvad ville mine aktiviteter være værd, hvis ingen byggede ruter og materiel? - Ja, det sidste kan vi se allerede nu, for der er ingen rute til de aktiviteter som jeg har brugt timer, dage og uger på at bygge - og materiellet mangler også.