peu76 skrev: Togkiggeren skrev: MYNord skrev: En række Contec MY/MX maskiner ser noget trætte ud - og ser efterhånden ud til ikke at kome ud at køre mere? :cry:
Ialt 8 -9 maskiner flere slidte at se på og kun MX 1006 aktiv denne onsdag i feb.2010
Hvordan kan man se på et lokomotiv om det er træt og ikke kommer ud at køre igen?
Var du inde ved motoren?
Udefra set er 1038 da fin, dog skæmmet af graffitti, men så vi jeg ved kan man ikke vaske graffitti af i frostvejr.
Torsten
præcis ... Og så er der vist ikke så mange projekter igang på jernbanen som kræver trækkraft af den kaliber...
Vi kører jo ikke tog for togtossernes skyld men for at tjene penge så maskinerne er hensatte og venter på forårets og sporarbejdernes komme... Og som Torsten så rigtigt skrev" Har du været inde ved motoren" ?
Hejsa
Som
glad amatør kan man da komme slemt galt afsted i dette forum
ops: og jeg beklager meget min manglende viden om de gamle Lokomotiver..og jo man skal passe på med at
"kloge" sig.
Kom bare forbi Padborg en kold februar og så en række maskiner der som jeg forstår er blevet ramt af grafiti hærværk...men som dog blot venter på foråret og nyt arbejde. Tak for I koorigerede mig
Vi er mange der glæder os til at se dem i arbejde igen---det arbejde de er skabt til og som de gør så godt