Det er jo unægteligt et essentielt problem - RS har jo selv nævnt det;
Ønskerne og forestillingerne om den bedste simulator kan være delte, men jeg vil tillade mig at komme med nogle bud, jeg tror går an.
Vi (togsimmere) vil gerne have en togsimulator (og nogle vil bare have MSTS). Det kan holdet bag RS give nu hvor Microsoft har stoppet MSTS2.
Vi vil også gerne have realistisk simulation. Det må også være op til programmørerne.
Vi vil også gerne have flot grafik. Dette kan lade sig gøre med vor tids computere. Problemet her bliver bare næste punkt.
Vi vil gerne selv kunne lave materiel, objekter osv. for at vi kan bygge og puste liv i de jernbaner, vi kender lokalt og nationalt, og som holdet bag RS ikke laver for os.
Problemet er da, at folk skal sætte sig ind i de lidt tungere eller dyrere programmer for at kunne lave flotte og virksomme modeller til simulatoren. Men dette arbejder RS jo vist på nu.
Som sagt er der delte meninger om alt, så jeg har jo nok ikke ret i alt det jeg siger
Men ligegyldigt hvad, så er disse diskussioner og drøftelser jo kun med til at vi finder en god løsning (jaa, hvis de bliver ført sådan at RS-folkene hører dem, men I ved måske hvad jeg mener).