andersj skrev: Det har jeg også prøvet at sige til Morten, men så begynder han bare at ævle om sin fritid
Som enhver anden hjernedød teenager, slynger du dig igen vidt omkring med din visdom på ting, du nogle gange slet ikke skal vove dig ud i... :evil: :evil:
At jeg vælger at bruge min fritid på IKKE at sidde konstant og skrive den ene TA efter den anden på dette forum, er vel for h...... min egen private sag. Hvis jeg til tider alligevel skulle få lyst til at lægge lidt tider på "sjove ting" ud herinde, så vær glad over at der -trods min åbenbart uforståelige disponering af min fritid, til tider kommer køreplaner herinde.
Det andet Anders - og andre der end måtte dele hans holdning, motiverer mig overhovedet ikke til at lægge flere tider/køreplaner op - TVÆRTIMOD!!!
Hvis mine billeder kun udløser kommentarer fra brugere herinde, der har ondt i røven over de ikke selv kan komme ud og se det, kan det jo være man skulle stoppe med at vise billederne... nu vi må se...
Beklager dette sure opstød, men jeg har sgu snart fået nok af at høre på alle de misundelige tudemarie´r der bliver ved med at kværulere hver gang et billede bliver vist....