knudbe skrev: Jeg forstår ikke hvad det er du vil med dine kommentarer???
Prøve at fortælle dig at Anders faktisk i det her tilfælde tilføjede noget meningsfyldt, og korrekt til denne tråd, mens du bare sablede ham ned!
knudbe skrev: Tråden handler om Skitog vintersæsonen 2008-09 og det tog anders refererer til kører - efter hvad han selv skriver - ikke i sæsonen 2008-09. Og hvis der er interessant, så synes jeg at vi skal begynde at liste en masse andre tog som heller ikke kører i 08/09. Hvor lang kan listen mon blive? Hvem begynder?
Det tog Anders snakker om, kører jo netop i sæsonen 08-09, Rasmus har postet en plan længere oppe
Men du må da meget gerne poste en liste over danske skitog som kørte i sidste sæson, som ikke kører i denne, jeg venter i spænding!
knudbe skrev: Men nu var det jo mig der stillede Anders et spørgsmål, og det kunne jo være at denne meningsløse dialog ikke havde været så lang hvis han selv havde svaret. I hvert fald så er denne dialog ganske betydningsløs og bidrager intet til tråden, bortset fra fyldstof. [case closed]
Det kaldes et diskussionsforum, her skriver man med mange mennesker samtidig, og dem som mener de har noget at sige er velkomne til at sige det. Hvis du vil snakke med en enkeltperson, så er der jo fine muligheder med både PM og email.