KH skrev: IsoNick skrev:
Så kan man kende det danske postvæsen igen.
Hov hov, nu skal du ikke komme for godt igang.. Husk at DSB er din arbejdsgiver, der kan også siges mange ting om dem...
DSB var ikke populære i det MR-tog jeg var med onsdag morgen... Først var der lavet en ændret køreplan man-tors pga. sporarbejdet i Bm, fair nok. Vi holdt 15 min. ved I-signalet til Gø og efterfølgende 30 min. ved I-signalet til Bm. I Bm foregik den videre befordring med bus til Es og vi kunne lige nøjagtig ikke nå vores tog i Es mod Va. Turen Vn-Es-Esn tog 3 timer denne dag.. Meget imponerende, når den normalt tager 55 min...
Ja nu er jeg jo i Post Danmark og det er ikke er ikke småting man skal så model tid når man er ude og køre rundt, hvad enden det er på cykel i Pakkebil eller lastbil.
Jeg er da på bare de snart 2 år jeg har været der blevet truet på livet og fået skældt ud, over ting jeg slet ikke havdet noget at gøre med på daværerne tidpunkt.
Jeg kan love jer at jeg hygget mig da politiet fortalte ham der truet mig at Postbude stadig er tjenestemand i funktion, ja det var en ikke nogle helt mild staf, efter min mening he he.
Og det er jo det samme med alle firmaer.
Lige så snart folk er utilfreds med noget omkring det firma, så lige så snart man ser en i uniformen så er det ham og alle i firmaet som er nogle tyve og hvad ved jeg.