Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Her stopper jeg med MSTS

Udskriv debat

Her stopper jeg med MSTS
Skrevet af lbr40, 17/2-2007 11:47 (#21)

Ã…h nej.... Shock stakkels hund da.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Antal indlæg: 1993
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

SV: Her stopper jeg med MSTS
Skrevet af knudbe, 17/2-2007 12:02 (#22)

Stoppe med MSTS er måske så meget sagt, men jeg har da også selv droslet aktivitetsniveauet meget ned. Dels fordi jeg altid har meget andet at se til her de første tre måneder af året, men der er også en anden grund...

Jeg har flere gange været lige ved at påbegynde en aktivitet, men - suk - opgivet allerede inden jeg kommer i gang. Ganske simpelt på grund af materielproblemer.

Det er ikke problemet med at finde det som gør det, men tanken på at når jeg først får lavet en materielliste, så holder den måske i 14 dage, hvis man er heldig. Enten så er det anvendte materiel væk, eller også er strukturen på downloadsitet ændret så meget at brugerne ikke kan finde det. Eller også er der andet som ikke virker når aktiviteten først kommer ud til brugerne.

Jeg synes at det er sjovt at lave aktiviteterne, men det er ikke sjovt når man efterfølgende skal bruge langt mere tid på at genfinde materiellet og ajourføre materiellister.

Jeg kunne selvfølgelig bare lave en aktivitet, og så sige at dem der hentede den gjorde det på eget ansvar, men det er ikke lige min stil, og det vil også bare give alt for stor utilfredshed...
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Spring til debat: